Goldpaket – Idas Trafikskola
IDAS TRAFIKSKOLA

Goldpaketet

Goldpaketet innehåller 30 körlektioner (40min lektion). Du får även möjlighet att läsa teori online och du får fysiska böcker att läsa i.
Risk 1 & 2 ingår även i detta paket. Du har möjlighet att betala med Klarna

Innan du köper ett paket med körlektioner rekommenderar vi att du först ringer oss för att kontrollera om det finns lediga platser. Detta säkerställer att vi kan erbjuda tider som passar dina önskemål och att du snabbt kommer igång med dina körlektioner.

Kursinnehåll

30 st körlektioner

Onlineteori + Bokpaket

Riskutbildning del 1 är en obligatorisk kurs för B-körkort som även kallas för riskettan. Riskettan är en teoretisk utbildning som pågår i 3 timmar (exklusive rast).

Kursen innehåller