Intensivkurs 2 veckor – Idas Trafikskola
Ta ditt körkort på endast 2 veckor

Intensivkurs 2 veckor

Vår komprimerade intensivkurs på 2 vecka är för dig som har förkunskaper och har kört en del sedan tidigare.

Om kursen

Idas Trafikskola erbjuder proffsig körkortsutbildning av hög kvalité. Vår drivkraft är idén om att skapa trafiksäkra förare och därför anpassar vi varje utbildning efter elevens behov och önskemål. När du köper en intensivkurs förbokas alla moment, inklusive det slutliga provet.

• Kursen pågår i 2 veckor med start varje måndag
  • Alla körlektioner anpassas efter den individuella utvecklingen
  • Intensivkursen kan påbörjas utan krav på tidigare kunskap eller erfarenhet

En intensivkurs passar perfekt för den erfarne så väl som den som är nybörjare. Det är en effektiv utbildning som ger snabbt och bra resultat där miljöombytet också blir en fördel för dig som elev i att kunna släppa vardagen och i stället fokusera fullt ut på ditt framtida körkort. Vår intensivkurs har hjälpt elever från hela Sverige till att snabbt och effektivt kunna ta sitt körkort, och vi ser fram emot att få hjälpa även dig.

Kursinnehåll

20 st körlektioner